woensdag 10 november 2010

Ready...steady...go go go!!!




Hèhè, de laatste regelingen zijn getroffen: acceptance letters van studenten zijn uiteindelijk zonder fout afgeprint; vliegtickets idem. Reispas? Uiteindelijk toch in orde geraakt ... Zopas via mail laatste bevestiging voor een onderhoud met een partner gekregen. Dikke oef, want nu is mijn reisschema eindelijk rond:

Maandag 15/11: aankomst airport Johannesburg en vertrek naar Belgium campus in Pretoria. Onderhoud met director Enrico Jacobs.

Dinsdag 16/11 - woensdag 17/11: op aanraden van mijn illustere voorganger Reinoud laat ik me onderdompelen in het communityproject Bela Bela. Oa. overleg met Joan Griessl en Johan Adams

Donderdag 18/11: Pas in de late namiddag heb ik overleg met Andre Haasbroek van NWU Potchefstroom en Dr Kirstein over stageplaatsen voor onze studenten en de mogelijke townshipprojecten. Geeft me wel de tijd om rustig van Bela Bela naar Potchefstroom te reizen.

Vrijdag 19/11: Verkenning van campus en logies voor studenten

Zaterdag en zondag: sightseeing

Maandag 22/11: vlucht naar Kaapstad; aankomst rond de middag, mogelijk tijd om tafelberg of robbeneiland te zien

Dinsdag 23/11: 10u - 20u: Stellenbosch university: overleg met Huba Boshoff en Ben Nell en verkenning campi en logies studenten - contact met projectverantwoordelijken in townships...

Woensdag 24/11: 10u -22u: Cape Peninsula University - Kaapstad: een dagvullend programma rond eventuele samenwerking en verkenning van programma's en campus. - oa. contact met international officer Merle Hodges en projectverantwoordelijken in townships...

Donderdag 25/11: Kaapstad - Londen - Brussel

Vrijdag 26/11: Home sweet home ...

1 opmerking:

  1. Dag jan,

    Ondertussen is onze site nog niet operationeel maar zijn we wat aan het oefenen... de link is gelegd naar die van jou!
    Hopelijk alles goed daar!
    groetjes
    Marjoly

    BeantwoordenVerwijderen